لما الكركدن يقرر يفتح بطيخة بقرنه ضحك وترطيب في عز الصيف

tecknia27 مايو 2024
الكركدن والبطيخة
الكركدن والبطيخة

 

في فيديو طريف ومضحك، ظهر حيوان وحيد القرن الكركدن وهو حران في عز الصيف، وكان باين عليه إنه جعان. فما كان منه إلا إنه قرر يعمل حاجة غير تقليدية تمامًا. راح على بطيخة كبيرة وقرر يفك زنقته بأسلوبه الخاص. الكركدن استخدم قرنه القوي وفتح البطيخة بمنتهى الاحترافية، وبعدها قعد ياكلها بشهية عالية عشان يترطب قلبه من حر الصيف.

المشهد كان فعلاً كوميدي، تخيل كركدن كبير وقوي وهو بيكسر البطيخة وبيبدأ ياكل منها بكل استمتاع. الحركات اللي عملها وهو بيفتح البطيخة كانت دقيقة وكأنها خطة مرسومة، وبعد ما خلص على البطيخة، كان باين عليه إنه مستمتع ومرتاح.

الناس على السوشيال ميديا ما بطلتش تعليقات وكومنتات على الفيديو ده. البعض كان بيقول: “الكركدن ده يعرف يختار! مفيش أحلى من البطيخ في الحر ده!” والبعض التاني كان بيضحك ويقول: “ياريتني بطيخة في إيد كركدن في يوم حر زي ده!”

الفيديو ده مش بس ضحك الناس، لكنه كمان ورانا جانب جديد وممتع من حياة الحيوانات، وقدرتهم على التفاعل مع البيئة بطريقة مبتكرة وطريفة. الكركدن أثبت إن الحيوانات كمان عندها طرقها الخاصة في التكيف مع الحرارة، وإنها بتعرف تدور على الحلول بنفسها.

من الآخر، الفيديو ده كان لقطة جميلة وممتعة، وشوفت إزاي الحيوان الضخم ده بيتصرف بذكاء ومرح. الناس كلها حبت تشوف اللقطة دي، وشاركوا الفيديو عشان الكل يضحك ويستمتع بمشهد الكركدن وهو بيفتح ويأكل البطيخة في حر الصيف.

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *


شروط التعليق :

عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات أو مهاجمة الأديان أو الذات الالهية. والابتعاد عن التحريض الطائفي والعنصري والشتائم.

الاخبار العاجلة